Planksniffaren

img_1025 (MMS)

Ser ni! Han sniffar på plankan som jag skrev om. Jag sitter på trappen och tittar mig omkring. Att det är för mycket mossa och för lite gräs, det ser till och med en amatör som jag. Men resten då? Vad är ogräs och vad är gräs? Med mina bruna fingrar (hittade på nu att det måste vara motsatsen till gröna) så kommer det sluta med att jag rivit upp allt som ska vara kvar och dukar upp med en bukett maskros på bordet! Hoppas mamma vill hjälpa mig:) Har tvingat in oss på em fredagsmiddag där. Perfekt. Nä nu börjar det regna. In med familjen! (paus på 15 minuter) Nu är vi inne. Tyvärr så måste dörren på baksidan stå på glänt så att odjuren kan gå in och ut med sina skitiga tassar så jag och Lowe har tagit på oss overaller och öronmuffar. Neeeej det har vi inte. Men det skulle vara kul va;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0