Förberedd

img_9325 (MMS)

Ska på partaj ikväll. Tjejkväll hos fina Karin och kanske en utgång på det. Ville samla vuxenpoäng och tryckte ner extraskor och vantar inför hemfärd. Synd bara att det var två högervantar och att jag ser lätt defekt ut med bägge på. Nog mer än det som kommer se defekt ut när jag ska hem ändå:) Körde Stoffe till jobbet imorse och satte igång med att flyttstäda vårt nya hus som vi flyttat in i när jag kom hem. Fyfan vilka sluskar. Allt är dokmenterat med kamera så gott det gick men bort måste det! Klarar inte av det längre. Den som påstått sig ha städat köket måste antingen vara synskadad eller vara en het kandidat för "rent hus". Nu är kylen/frysen, ugnen och annat skit tipp topp. Känns bra. Lowe roade sig med att riva ut alla plastsaker vi har i två skåp så att det blev nån form av hinderbana för mig i städningen. Fick honom att vila sen och eftersom jag gillar att vara effektiv trodde jag att jag skulle fixa att måla alla väggar med ett lager i Lowes rum. Hade 1 timme mig. Innan klockan 3 skulle jag vara på bolaget också. Hann med 1 och en halv vägg och sladdade in på bolaget med Lowe under armen 14:57! Bra gjort ändå:) Djuret är nu lämnat hos mamma och pappa. Pappas första ord när han såg mig var "du ser ju ut som ett fnask". Kärlek det;) Tog bort det röd-rosa läppstifet. Min pappa har haft rätt förut när det kommer till smink. Min vita kajal i högstadiet påpekade han oxå och den var inte ok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0