Bästa gudsonen!

img_3331 (MMS)

Efter en mysig morgonpromenad bar det av till bror och Nykvarn. Fick träffa mina älskade brorsbarn Felicia och Leo. Vet att det låter cheezy men så är det. Lowe älskar sina kussar och jag tror det är ömsesidigt. Dessutom så är Felicia min guddotter. Kärlek! Finaste tjejen i stan. Ja jag har druckit rose men det hör inte hit. Det är jag värd efter 4 timmars nattning av Lowe ute i Sibble. Ja där är vi nu och ja, nu sover han äntligen. Det krävdes bara en skogspromenad och en starköl. Nu med facit i hand så borde vi gått med vagnen 3 timmar tidigare. På bilden är det i varje fall världens bästa gudson Caesar som kör en lätt chockskadad Lowe på fyrhjuling. Det vart en spontan tur hit fast vi var trötta och slitna. Rose, öl, badtunna, ostbricka, cigarr, popcorn och 4 timmar nattning av obstinat unge. Ett klockrent recept för en lyckad kväll! Skål mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0