Vi kom vi såg vi förlorade

img_0466 (MMS)

Helvetes jävla piss skit! Vi förlorade och detta trots att jag en gång offrade mig och fick skrubbsår på knät som ni ser..haha.:) Nej shit vilken konstig match det var och vi kan verkligen bättre, men inte idag tydligen:( Ja ja..fick försöka skaka av mig det och det blev lite skratt i bilen hem med Sune och Ylva. Hem och duscha och sen iväg på visning i gamla Balingsnäs. Mamsen kom och stötta! Alltid bra med en husägare med sig eftersom vi inte har en susning på vad man ska kolla efter. Vi kom överens om att vi ska lägga ett skambud på ca 500.000 under utgångspris. Så "fint" var det:) Lär ju få ett hånskratt tillbaks av mäklaren men det är det värt...vi har inge bråttom..inte än! Linn...jag kanske hinner med 3 inlägg till innan jag går och lägger mig;) Åh herregud va hungrig jag är nu! Har inte ätit sen frukost och det känns nu när klockan är 19:21!!!! Borde ha mördat någon vid det här laget men har lyckats låta bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0