Stoffe al fakir!

Vi är lite efter i vår familj och har börjat använda årets julklapp 2008 - spikmattan - nu! Jag låg i 20 minuter igår och det känns faktiskt bättre i ryggen idag. Hade lite ont i axlarna/nacken framför allt. Ska testa en stund varje dag och se vad det ger. Shit va ont det gjorde däremot..är väl för att man väger typ 200 kg som det känns lite extra. Man blev ju helt varm i hela ryggen direkt. Cool:)
Stoffe satte igång efter mig och efter en stund på golvet så frågar han om vi har klädnypor och om jag kan komma med dom. Okej tänker jag och hämtar. Ger honom en 2-3 stycken som han börjar sätta lite överallt på kroppen. Haha..stördo! Tror han låg i typ 40 minuter. Kan tyvärr inte fråga hur det känns idag eftersom han drig iväg tidigt och spelar golf med min pappa.

Jag och Jonna är på jakt efter en sko i strlk 38! Vi har köpt likadana i strlk 39 men de känns lite stora och så fanns det inga 38:or heller i Kungens Kurva. Verkar vara körigt däremot men skam den som ger sig!

Har startat dagen med att tvätta vagnen så nu är den redo för vintern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0