Soffan på plats

img_0370 (MMS)

Lite klaustrofobiskt nu i vardagsrummet men vi ska ju inte bo här för alltid;) Annars nöjd..måste "piffa" lite bara. Stoffe tycker vi har för många kuddar. Håller inte med. Man kan inte ha för många kuddar, bara för få:) Jag lider av svår kuddfetisch. Har säkert 40 kuddar i förrådet i 3 stora vakuumpåsar..haha! Jag älskar vakuumpåsar...ÄLSKAR! Har dessutom 10 kuddar i sovrummet. Ska räkna totalt någon regnig dag och återkomma med resultatet. Åt pannbiff till middag...såå gott:) Stoffe fixade medan jag slet i emballaget tills svetten sprutade. Undra om vi ska "inviga" soffan..HAHAHAHA..skoja bara..eller, gör jag det? Haha Jackie! Du är ju för underbart rolig (läste din kommentar till förra inlägget nyss) Du skulle ha tagit en bild på Jacks "avkomma" och lagt upp på din blogg:)


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hahaha jaa det skulle jag verkligen ha gjort! Damn!

2010-09-02 @ 08:35:38
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0