Snor, snor, snor

Rinner det inte från min så rinner det från Lowes och när den torkats så är det Stoffes näsa som ska torkas. haha...skoja bara, där går gränsen. Han får torka själv. Näsdroppar i alla hål och missbruk av halstabletter. Natten var väldigt bra trots att han är så pass snorig så det finns hopp om livet!! Inatt fick jag ramsa 1 gång ONLY. Däremot så verkar han vilja vakna vid 7 och bajsa. Inte helt populärt från vårt håll i lägret men ändå överkomligt:)

Har plockat, dammsugit, torkat och skurat! Så härligt när man ser resultatet...I like:D Nu luktar det rent i hel lägenheten. Jonna...you know the smell;)

Snart en tur till centa förhoppningsvis och ikväll blir det tacos med Karin & Martin! Kanske kolla lite film om det inte blir för sent...A-team ligger och väntar på oss. Tror att den kan vara ganska skoj. 

Linn...har hittat ett recept på GI/LCHF bountys som man gör själv. Ok eller?;) Haha...JA jag griper efter halmstrån.

1 dl sukrin (naturligt sötningsmedel)
50 g kokosfett
1 dl grädde
1 dl kokosmjölk
200 gram riven kokos
100 gram choklad, 70% minimum.

Kommentarer
Postat av: Linn

Men Gud i himmelen så fett. Ska man följa lchf så får man absolut inte äta kolhydrater alls. Då går den åt helvete!

Skit i den.

Stina! Jag äter absolut ingenting efter middagen. Möjligtvis en frukt. Ochdticlet ingenting förutom vatten eller te. Och det är svinjobbigt i början men sen glömmer man bort det! Kämpa kämpa!

2010-09-17 @ 13:54:41
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jaaaa de vet jag, så luktar de hos mig NU!!!!!!!!

2010-09-17 @ 18:41:44
Postat av: Husmor

I also know the smell ladies!! Har skurat HELA dagen och nu är sommardukarna, gardinerna, lampskärmarna, ljuslyktorna bytta mot höstinredningen!

2010-09-17 @ 20:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0