Hemliga Arne

img_0447 (MMS)

En tur till centa blev det och Lowe, schtekare som han är, gömde sig bakom sina solglasögon. Vår ena katt envisades med att följa efter oss lite längre än normalt den här gången. Säkert hela 300 meter från bostaden och det märktes att Zorro aldrig varit så långt hemifrån tidigare. Han började jama konstigt och skrek på mamma och pappa att vi skulle stanna och leka med honom. Eftersom min stora tuffa karl inte alls är så mjäkig när det kommer till katterna (massor av ironi) så var det ett evigt tjat om att han skulle gå vilse, inte hitta hem, följa efter oss jättelångt och blablabla..."Om Zorro går till vägen så vänder jag", "nu vänder jag, hör du inte, han skriker ju på oss", "jag klarar inte det här", "du är världens elakaste mamma"...osv. Jag tröstade honom med att om Zorro skulle dyka upp i Centrum och skrika så skulle han få sitta i vagnen med Lowe:) Köpte mascara för första gången på 2 år och vilken djungel!! Vad ska man ha? "extra false lashes" eller "max volume"? Herregud..vet inte vad jag fick med mig hem men det var nåt med nåt serum som skulle vara såååå bra:) Lurad! Stoffe som inte har röstat än (jag kör med hot och hån för att han ska rösta som mig) botaniserade på torget bland dom små valstugorna och klickade med en gubbe från Huddingepartiet. Dom snickidi snackade och skrattade. Stoffe=världens mest lättpåverkade människa tydligen för nu har han bestämt sig i kommunalvalet. Han ska rösta på Huddingepartiet säger han. Dom skulle satsa på bla fler ungdomsgårdar och det tyckte han va bra. Nä skoja bara. Eller det skulle dom men det var inte det han tyckte va bra. Fler dagisplatser och bättre skola. Han tänker på andra han min sambo. Sån är han..fin människa. Själv är jag egosit:) Fyndade även billig köttfärs...39,90:-/kg...DET GÅR BRA NU...hahahaha:) Trevlig helg och glöm inte IDOL nu bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0