3:e pris i HAIS cupen

img_0425 (MMS)

Efter två långa dagar avslutade vi tyvärr med en 3-4 förlust och fick nöja oss med en 3:e plats. Lowe var glad att mamma är lagkapten och kom hem med pokal och medalj. Attans..jag som hade tänkt ställa pokalen på min prishylla som jag ska installera i vår 52 kvm stora lägenhet;) NOOT När jag kom hem insåg jag att jag inte ätit sen frukost (petat i nån banan och en å annan gainomax i tanken med det var alles) och jag var hungrig som en varg!! Ett mirakel att jag inte mördade nån på matchen eller på vägen hem! (ni som känner mig och vet hur jag blir utan mat förstår) Det var iof nära att jag hade ihjäl föraren i en bil bakom mig som envisades med att ligga i mitt arsle!! Blev vansinnig och drog på en "hot-broms". Han backa och sen var det lugna gatan hem! Tur att jag har världens bästa sambo som lagade asabasa god pasta med chorizo och vitlöksbröd. VÄRLDENS bästa film nu på TV...Baksmällan! Vilka trasiga sjuka människor...haha:) Blev tom svårt att blogga nu när den är på. Helt ofokuserad. Nu ska djuret nattas...och nej..det är inte jag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att se att pokalen är i trygga händer! =)

2010-09-13 @ 16:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0