This is were the magic WILL happen...

img_0426 (MMS)

..och nej snuskhumrar! Inte den typen av magic. Han ska sova..en hel natt inom 4 dygn!! Åh va jag hoppas. Här kommer loggen från natten: 19:33 - börjar buffa under lite protest. Hjälps åt att hålla huvud och ben stilla. 19:43 - somnat, går ut 20:04 - vaknar och gnäller. Går in och buffar och pressar ner huvet. På väg ut när han verkar ha somnat så vaknar han igen. Gör om och går ut igen. Nu sover han. 23:15 - vaknar och gråter. Går in och buffar i ca 3 min. Börjar gråta när vi går ut 23:18 - går in igen och buffar fram till 23:24. Varje gång vi försöker gå ut (flertlet ggr) så börjr han gråta på nytt 23:25 - ger upp lite och ger honom välling (han har fått mat vid den här tiden sen han föddes så det är en kritisk period) Han somnar om efter mat 23:39. 03:12 - vaknar och är helt hysterisk. Kan ha tagit lite lång tid innan vi samlat ihop artilleriet. Testar att gå ut när vi fått honom lugn och han börjar gråta. 03:20 - går in på nytt. Går ut 03:24. Han gråter direkt 03:25 - buffar fram till 03:28. Gråter direkt igen när vi går ut. 03:29-03:31 - slutar gråta vid denna omgång och slappnar av tills vi går ut. Börjar gråta 03:32-03:35 - samma sak som ovan 03:36-03:48 - hysterisk, lägger på rygg ett tag (förmodligen helt jävla fel), får napp (vi försökte även sluta med den i natt!!) lägger sig på sidan och rullar sen själv över på mage med lite hjälp. Kör ramsan hela vägen ut "godnatt godnatt min lilla skatt". Självklart i 4-takt:) Gnyr lite när vi gått ut. 03:50 - lite gråt, går in och han lugnar sig rätt fort. Gnyr lite igen när jag kommer ut. 03:54 - går in och kör bara ramsan, inget buff. Han somnar om själv 04:30 - Allt är ett stort blurr...vet att han låg vaken och glad och jag fick gå dit några ggr för buff+ramsa och några ggr rabblade jag bara ramsan halft sovandes från sängen men det funkade. 07:50 - Uppgång och byte av monsterbajs blöja! Haha..det roligaste var att även om man efter natten var helt knäckt så ska man ställa till med ett väldigt stohej och vara asabasa glad när man ses på morgonkvisten! Sådär stod jag..helt slut och gestikulerade och gastade Godmorgon:) Ja man får ju verkligen hoppas att den här natten blir bättre! Ska tydligen vara stor skillnad redan natt 2. Det värsta är att det är innebandytisdsg vilket innebär att han ska vara med mamma när jag tränar. Hoppas vi kan få det mörkt och att vi kan köra rutinen på honom i vagnen. Hoppas också att han inte vaknar och att jag får stå och gasta ramsan högt under träning! Ja vi lever på hoppet nu kan man säga!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Jag äälskar att läsa dina inlägg! Ni är så duktiga som kämpar på så bra! Det kommer säkert bli hur bra som helst det där. Kämpa vidare!

Lilla plutt Lowe!

2010-09-14 @ 10:26:48
URL: http://jacquelinep.blogg.se/
Postat av: Linn

Oj jösses du måste va helt slut!!

Vart sover fisen nånstans?

2010-09-14 @ 16:49:21
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0