Shopping!

img_0412 (MMS)

Lowe har idag valt sitt första plagg och det blev en brun lurvig vinteroverall. Har funderat och tror att den räcker i tjocklek eftersom han kommer sitta inkapslad i vagn eller i bil. Han kommer förmodligen inte springa runt i snön (hoppas i alla fall inte det;) Blev även en superfin mössa och vantar från Polarn & Pyret och en cool mjukisdress med "utanpå hängselbralla" från Lindex. Annars har vi haft en heldag i stan med lilla familjen. Först Espressohouse häng utanför Sabbatsbergs sjukhus där jag gjorde magnetröntgen. Fy så tråkigt...en kvart på varje knä. Räknade antal hål/takplatta och fick det till 194x52. Vad det blir orkar jag varken räkna eller tänka på. Svaret på röntgen skulle skickas till min läkare inom en vecka..hoppas det går fortare. Center idag på träningen och det gick ändå helt ok! Nu har jag varit både forward, back och center den här säsongen och serien har inte ens börjat. Haha...målvakt nästa kanske? Som vanligt på torsdagar så avlöste jag och älsklingen varandra i dörren så nu är han på träning. Kollar på asa basa töntiga kniven mot strupen och längtar till Stoffe kommer hem och vi kan kolla inspelningen av IDOL!! Heja Baggen:) Innan vi åkte hem från stan fick Lowe träffa farmor Lena! Vi tog en kaffe hos henne i Hornstull och Lowe har nu även avverkat sin första alkis-kärring. Inte farmor Lena nu alltså utan en livs levande alkis utanför Konsum. Hon hejade på honom och prata på om att han skulle springa om 4 månader när jag sa att han var 6 nu. Får se om hon har rätt! Tyvärr så tog hon även i Lowes hand. Har desinficerat den nu;) Nä...måste äta nåt! Och nej Linn..inget onyttigt;)


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha bra där gullan!!

2010-09-09 @ 21:58:51
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0