*puh*

img_0520 (MMS)

Fia & Ljungberg skrämde upp mig i omklädningsrummet efter matchen genom att påpeka att de tyckte att jag skulle göra ett gravtest eftersom jag haft så mycket mens/blödningar. Som ni ser och till vår STOOORA lättnad så var det negativt. Känns alltid läskigt att kissa på stickan och vänta. Vafasiken..äter ju p-piller dessutom. Nä..här blir dte inga barn på länge om några alls. Butiken är stängd för tillfället:) VI VAAANN! Äntligen...7-3 vart det och stundtals spelar vi riktigt bra. Vi är lite för ojämna fortfarande men det kommer nog. Som vanligt strålande kvalité på domarna (ironi, ironi) i div. 3 men det är väl bara att vänja sig och anpassa sig! Ska börja slå med klubban..som en skogshuggare! haha;) Mormor va här och vaktade Lowe en stund innan Stoffe kom hem från sin golf-final. Tyvärr så förlorade han finalen och kom 2:a men tycker ändå att det var väldigt bra. Grattis älskling!! Vart en storslagen söndagsmiddag bestående av köttbullar, pulvermos och brunsås. Smarry smarry med halvfabrikat;) Testade orgasmotronen på Lowe..haha! Ni vet en sån där sak som ser ut som en visp som man ska köra på huvet. Så skönt och Lowe tyckte nog också det. Gjorde världens roligaste min när jag drog den genoom fjunen på han! Nu kaffe och viloläge i soffan. Djuret ska snart sussa så då blir det riktig avkoppling;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0