Deppardag

img_0469 (MMS)

Fick mina röntgensvar idag och det var inge vidare:( Bland annat begynnande artros i vänsterknät vilket normalt inte drabbar folk under 40! Annars så sammanfattade han allt med att mitt knä var väldigt trasigt och att vissa av skadorna tydde på kraftigt våld mot knät? Har såvitt jag vet aldrig blivit utsatt för det men i stridens hetta så har man en tendens att inte märka sånt. Trasigt brosk skada på menisk, skada på bakre korsband med mera, med mera. Ni ser ju..en hel jäkla uppsats fick jag med mig! Han tyckte absolut inte att jag skulle fortsätta med innebandy men ville att en sjukgymnast skulle ta ställning till det. Det går inte att operera i alle fall och fortsätter jag så löper jag stor risk att förvärra artrosen och det vill jag inte. Sen lyckas jag dessutom glömma min skinnjacka på Sabbatsbergs sjukhus!! Åh va klantig jag äääär. Dessutom så har äckliga sverigedemokraterna lyckats ta sig in i politikens finrum vilket är katastrooooooof!! FYFAN för dom. Skräll att dom hade starkast fäste i Blekinge och Skåne. Kan vi inte såga bort dom delarna av Sverige och skicka dom inskränkta människorna till Danmark!! Idag=bajsdag


Kommentarer
Postat av: Caroline

:( :(



Inge roligt alls juh!

2010-09-20 @ 13:01:45
Postat av: Jonna

Åå nej stina.....

2010-09-20 @ 13:25:35
Postat av: anna

stackare!:(! köp glucosamin/artrox det är ett kosttillskott som ska vara bra vid artros...

2010-09-20 @ 14:05:46
Postat av: Fia

Men fy bubblans va tråkigt:( Kramar i massor till dig!

2010-09-20 @ 20:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0