Sin city

Förlåt mig fader för jag har syndat. Började med att jag bara skulle baka. INTE äta själv! Gick sådär efter att jag först provsmakat smeten:) Försökte mörka för Stoffe att jag slickat på smeten men blev avslöjad av chokladsmeten som prydde mitt fejs. Totalt 38 muffins på 5 personer. Jag åt kanske 4 (sorry Linn) och nu mår jag illa.



Vi hade efterkonstruktion av Lowes dop idag med Micke, Jonna & Bella! Haha...öppnade dörren där dom stod och skrålade någon form av dopsång. Oklart vilken och om det över huvud taget finns något som heter dopsång? Finklädda var dom också till skillnad mot oss. Blev en härlig helkväll med sushi och nu filmmys. Jonna satt i 30 minuter med Lowe när han hängde i sin hoppgunga och jag vet inte vem som hade roligast. Han eller Jonna:) Eller jo..ganska säker på att Jonna hade roligast. Hon hoppade även mer än Lowe!

Lowe fick världens coolaste finaste adidasjacka! Grrym:) Schtekare av hög rang. Han kommer snart börja vaska välling här hemma och bete sig odrägligt.


Kommentarer
Postat av: Linn

Sötaste Lowe!



Asså Stina jag ääälskar dina blogginlägg! Kan du inte blogga typ 7 ggr om dan? Snälla!!!

2010-09-18 @ 22:57:50
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0