Såååå trött!

Nu har vi varit på två innebandymatcher och jag är helt slut! En torsk för pappas lag Tullinge följt av vinst för moster Jonnas lag Huddinge IK. Så slutet gott allting gott:) Kände att jag behövde röra på mig så jag gick en powerwalk och surrade lite strunt i telefon med bästa Kate som satt på ett tåg från 1800-talet i närheten av Örebro och allt utom road av situationen. Kändes väldigt märkligt att gå utan barnvagn, kommer inte ihåg när jag gjorde det sist och det dröjer nog innan det händer igen! Träffade Sara, Jonas och Hilma idag igen på Tullingematchen och idag fick jag se mer av Hilmas framsida! Sååå söt och sååå liten. Kommer inte ihåg att Lowe varit så pluttig men det har han ju. Badade med Lowe efter promenaden. Oj va han älskar att bada. Nästan mer än pappa. Pappa är svårknäckt där, badar jämt och kan inte duscha. Hur bråttom vi än har så ska han bada. Lowe kräktes även lite i badet men vi bestämde oss för att sitta kvar i samma vatten...hahah...så ofräscha är vi:)

Fick världens konstigaste craving efter apelsinjuice för en stund sen så Stoffe åkte och köpte. Märkligt. Kanske är gravid igen då. Hade nämligen craving på just juice då. Det var det enda och tur var väl det eftersom jag ändå lyckades gå upp 20 kilo!! Nä huva...*ryser*...dessutom så har jag ju konstant mens så det vore ju väldigt konstigt!

Imorgon ska Stoffe spela final i matchspel i sin klubb där han är medlem och kommer vara borta i princip hela dan. Eftersom jag har innebandymatch så skulle farmor Lena ha suttit barnvakt. Dessvärre så ringde hon idag och är supersjuk så nu fick mormor rycka in istället med kort varsel. Tur man har dom...mammorna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0