Röstat idag

img_0414 (MMS)

Jag och Lowe stod i kö och hängde på låset till valstugan i Huddinge centrum. Vi och ett tiotal pensioner. Fick nästan armbågas med en "riktig" gubbe som försökte tränga sig. Med riktig gubbe menar jag en som drar upp en kam ur bakfickan och fixar till frippan på torget innan han ställde sig i kön. Haha..så jäklar bra:) Lite som mig fast jag alltid har min borste med mig. Gjorde såklart fel och lade likadana röstsedlar i alla kuvert. Dom upplyste mig vänligt om att det skulle vara en gul, en rosa och en vit i olika kuvert så jag slet upp allt framför ögonen på dom, tog nya lappar och la ner. Bevakarna såg helt generade ut så jag försökte lätta upp stämningen lite i valstugan. Tror att jag lyckades faktiskt! Bytte overallen till Lowe på Lindex till storlek 80 eftersom den i 74 satt på håret nu. Är ju inte vinter än på ett tag och han verkar ju växa lite mannen. Fick för andra gången höra att Lowe är lik min bror Tomas och det tycker jag också. En korsning mellan pappa och morbror alltså. Kul..kul att man är inblandad. Jag menar jag har ju bara burit runt på en enorm kropp i 9 månader och sen pressat ut honom ur mytomspunna delar av min kropp som förmodligen aldrig mer kommer bli sig lika! Jag e inte bitter ja in't;) Handlade lite fredagsmys...(håll i dig nu Linn) och det blev förutom den utsökta middagen Loka smultron, jordnötter (ska bara äta en näve) och jordgubbar! Duktiga jag:) Första fredagen utan onyttigheter snart avklarad. Kalla mig paranoid men tycker att alla stirrar på min nu och tycker jag ser sjuk ut som inte har lösögonfransarna på! Haha..absurt jag vet men så känns det. Gammal som ung blänger och jag vill bara fråga vad dom glor på! Förmodligen ingen som ens ser mig men ändå;) Vi avslutade dagen med ett bad. Oj va han älskar att bada..helt vild blir han och flaxar med benen och armarna så vattnet yr! Mammas prins:) Nu IDOOOOOOOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0