Politik

Måste nog bli politiker...blir så JÄVLA arg på allt skitsnack och svammel. Fantastiskt att man inte kan svara rakt på en enkel fråga. Politik verkar gå ut på att lova allt till alla och hoppas att det finns några som går på det;) Tror att jag skulle vara ganska bra på det!

Dagen har annars gått ut på att försöka hålla Lowe glad och vaken och följa det strikta schema för mat och vila som vi har nu. Funkade ändå rätt bra och nattningen inatt (3:e natten) gick superfort utan buffning:) Får se vad natten bjuder på.

Carro och Linn - för att svara på era inlägg lite:) Metoden går till stor del ut på att han ska sova middag vid bestämda tider och att tiden han sover inte ska överskrida 2,5 timme på dagen. Vi väcker hon t.ex. efter 45 minuter på fm om han vill fortsätta sova. Sen har han 1,5 timme efter lunch och 20 minuters power-nap på em. Dom 20 minuterna är allt han får vila efter kl. 15. Samma sak med måltider. Fasta tider:) Tror att jag kanske måste förtydliga att Lowe i 6 månader har vaknat varannan till var tredje timme varje natt så ALLT är värt att prova, speciellt med tanke på att jag snart ska börja jobba och Stoffe inte skulle vakna om jag hoppade och skrek i sängen. Inget han kan rå för egentligen men jävligt jobbigt för mig som får ta de mesta:(

Alltså det måste vara nåt fel på mig..jag är konstant hungrig! Kan äta och efter 10 minuter är jag hungrig. Nu är jag t.ex. utsvulten och det gör nästan ont i magen av hunger. Hoppas det går över snart annars kommer det bli tufft att inte kvällsäta..haha!

Kommentarer
Postat av: Caroline

:) Mena inget neg Stina! Ja tkr du gör helt rätt i att pröva. Har också läst på om AW, men inte behövt prova än!

Å va d gäller en sambo som inte vaknar så vet ja va du talar om!!! Mattias har inte vaknat någon gång på 1 år.... !!! Tur för dom att vi är superkvinnor ;)



Sov gott !!



2010-09-15 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0