Ortopeden idag..

...hoppas få ordentligt svar eller tid för röntgen för att få det utrett nu. Knät känns ok när jag spelar innebandy men jag känner av det ibland annars. Har nästan mer ont i höger nu för att jag överbelastat det! Ja ja...dom får väl klämma på det knät också. Stoffe och Lowe får följa med till Sabbatsbergs sjukhus eftersom jag inte hittar dit och är kass på att följa GPS:en:)

Nu kollar vi Days of our lives och jag namnger alla karaktärer för Stoffe som inte är så insatt i livet i Salem. Haha..så dåligt men ändå så bra!

Träningen igår gick bra..spelade back och det kändes för första gången riktigt roligt den här säsongen! Kommer nog få hoppa mellan forward och back och det känns helt ok:) Lowe var med och satt i sin babysitter snällt hela passet..sötnosen:) En riktig innebandy bebis! Magen kom igång igår av Laktolus och katrinplommon men tyvärr lite sent...han la en monsterbajs vid 21-tiden under träningen och en i natt! Vore bra om allt kom ut innan han ska sova så att han förhoppningsvis sover utan ansträngning.

Idag fyller världens bästa och underbaraste gudson Caesar 5 år!!! Shit va tiden går..han va ju bara en liten plutt nyss känns det som. HIPP HIPP HURRA FÖR CAESAR IDAG:)

Kommentarer
Postat av: Linn

Days of our lifes rocks!!

Jag kör utan läsk också. Man kan dricka svag saft eller bubbelvatten med smak ;)

Nötter är väl ok men jag tål inte så jag kommer inte äta. Bara en näve om dan då! Deal?

2010-09-08 @ 10:53:23
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0