Nya regler

Pratat med sjukgymnasten och hon lät inte alls så nego till innebandy. Weeei:) Jag ska däremot gära en ÄRLIG analys och lyssna på kroppen. Testa det tänkte jag;) Vi har B-lags match ikväll så jag kör den och känner av hur det känns under och efter matchen. Ska kolla om det svullnar nåt också. Sen får vi se..ska träffa sjukgymnasten och diskutera vad som är bäst för mig. Kanske kan funka med ordentliga muskler kring knät!

Hattigt blir det men så är det:) Nu är vi på banan igen ett tag!

Har en extremt kittlig son. Antingen det eller så skrattar han hysteriskt åt mig när jag kommer i attack och stojar "killi killi"...svårt att avgöra faktiskt. Kan ju tänka mig hur roligt jag skulle tycka att det va om en jättemänniska dök ner med bebisröst och sa "killi killi". Hade nog också skrattat hysteriskt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjooohooooo!!

2010-09-21 @ 10:21:20
Postat av: Linn

Haha Elsa blir tokig när man kommer i attack, nuddar näsa mot näsa och säger potatiiiis! Haha!

2010-09-21 @ 11:17:14
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0