Ny frissyr?

Okej hörni..behöver hjälp! Först var jag inne på att färga håret mörkare som jag alltid får för mig till hösten och sen ångrar bittert och färgar tillbaka sen så nu spånar jag bara nya frissyrer. Axellångt är jag mest sugen på! Hittade en artikel i veckorevyn där man kunde sätta sitt eget fejs på en kändis. Haha...riktigt läskigt men roligt. Så vad tycker ni?

Stina goes Gwyneth


Eller Stina goes Olsen sister


Eller varför inte Sienna?


Sist och ABSOLUT minst Nicole


Jag inser ju att jag behöver gå ner ungefär 40 kilo för att matcha dessa bönor i övrigt men vafan. Ingenting är omöjligt va:)

Kommentarer
Postat av: Linn

Sienna! LÄTT!!

2010-09-28 @ 20:14:52
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Jonna

Sienna eller Nicole tycker jag!



Pussss

2010-09-29 @ 08:21:47
Postat av: Jacqueline

Jag kan bara hålla med, LÄTT Sienna, så hett!

PUSS

2010-09-29 @ 11:27:46
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0