Närkontakt

img_0464 (MMS)

Lowe ligger med sin favorit...och nej igen snuskhumrar! Han LIGGER inte med masken...han ligger som i ligger på filten och dregglar med masken. Masken heter Perre och dom har älskat varandra från första stund han och Lowe. Masken heter just Perre eftersom han är så lik Lowes morfar:) Dom är mest slående lika på håret. Back in the days så var morfar en rödhårig långhårig raggare och nu är han mest en stilig kortklippt silvermink. Haha...herregud va 70-talet måste ha varit underbart. Bara tanken på min pappa i smala stuprörsjeans får en att ha velat leva då. Tror att Lowe är väldigt intelligent. Han började läsa idag. Eller jag läste mest och han låg och jollrade men han förstod, det är jag heeelt säker på;) Vi läste "boll", "katt" och "hund" med ljudeffekter. Ska nog ha lite högläsning varje morgon. I den här takten så kommer han ju kunna skriva när han är 3. Elit, elit, elit:) Nu ligger han och gör sitt karakteristiska mongo-ljud...svårt att förklara men sjukt jobbigt och väldigt monotont. Han vill att mamma ska sluta blogga nu så jag får väl göra det. Suck..dessa krav. Måste jag vara mamma också?;) Stoffe åkte precis och rösta. Jag hotade honom lite så att han inte skulle råka rösta "fel"! Haha..skoja bara. Han får rösta på vad han vill...bara det är rätt:) Skoja igen! Linn! Oj va snällt!! Ska göra mitt bästa för att hinna blogga 5 ggr/dag så får vi se vart vi landar:) Jag som var orolig för att du skulle skälla på mig för mitt muffins frosseri igår! Skyller allt på Jonna by the way:) Skulle ha åkt och hälsat på Sara, Jonas och deras lilla tillskott Hilma nu på morgonen men skippade det eftersom vi alla 3 är förkylda. Vet att jag var som en varghona och gärna hade kört kroppsscanning på folk innan de kom och hälsade på Lowe när han var nyfödd efter bassilusker:) Nu..ladda för seriepremiär!!!! Forza Stina


Kommentarer
Postat av: Linn

Å hur går det tycker du?????

2010-09-19 @ 19:02:11
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0