LYCKA!

img_0369 (MMS)

Åh va jag hoppas att den här natten inte bara var en av hans berömda "nu får vi mamma och pappa att hoppas att jag sover bättre nätter" för att sen gå tillbaks till varannan till var tredje timme!! Hur som helst..somnade tyvärr så sent som mellan 10-11 någon gång igår kväll eftersom han var med och hängde med innebandybrudarna i Storängshallen på min träning. Exemplarisk är han på träningarna...fast han inte sover;) Han sov till....*trumvirvel*....klockan 6!! Då fick han mat och sov till 8. Han vaknar alltid senast 8 så det var helt ok. Till saken hör ju att vi igår tog bort all mjölk plus att han fick lite laxerande i maten. Mjölkfri gröt och välling:) Trist om det är så att han är allergisk men underbart om det innebär att han och vi får sova bättre!! Tar ju på lillfisens krafter också såklart. Idag ska jag göra en laktosfri chokladtårta till dopet. Vi är några mjölkmongon som kommer dela på den..haha! Hade svullardag igår efter träningen..tänker inte ens säga vad som slank ner eftersom jag skäms men herregud!! Ville bara kräkas sen:) From idag 1:a september är det slut på godsaker. Funderar på om jag kanske ska ha en ceremoni! Allvarligt talat så undrar jag om det är nåt fel på mig som fryser så jävligt? Igår gick jag seriöst och la mig med fingervantar, långbyxor, långärmad tröja och tofflor!! i AUGUSTI!! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0