Lattehäng i Nacka forum

med Andreas och hans söta lilla Casper 13 månader! Fyfasiken va mycket morsor det rullar runt (läs sitter och ockuperar fik) i forumet! När man ser alla så förstår man att det var överfullt på förlossningen när man skulle föda. Enligt Andreas är det dock värre i Sickla..ska undvika att åka dit med andra ord:)

Två nätter i rad nu som varit bra..vågar man hoppas på att vi hittat rätt med mjölkfri kost? Vi lägger honom runt 19-20 och sen vaknar han någon gång mellan 23-23 och får välling. Somnar om och sov till 08.#0 utan avbrott i natt!!!! Så jäkla amazing:) Jobbigt om han är ett mjölkmongo som mamma men skönt att veta om det nu är så. Kan ju växa bort också!

Imorgon börjar mammagruppen på BVC igen men har inte bestämt mig om jag tycker att jag hinner det än! I så fall får Stoffe följa med också och flörta med morsorna..haha;) Vi har sååå mycket att fixa med inför dopet på lördag så kanske lika bra att stanna hemma och göra tzatsiki till en miljard släktingar!

Innebandy ikväll också..weeei! LÄNGTAR:) Nu pannbiff till lunch som blev lite försenad!

Shit jag har några trogna läsare ändå om jag kollar statistiken! ca 40/dag och det tycker jag är helt sjukt! Tack så mycket alla som läser:)

Kommentarer
Postat av: Linn

Varsegod för fan :)

2010-09-02 @ 16:26:04
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0