Kartläsning

Jag var verkligen urusel på att läsa kartor i skolan och är fortfarande det tydligen. Har tom lyckats åka vilse MED GPS!! Haha:) Världens bästa Karin har precis blivit guidad till fots till city ortopedi för att hämta upp min skinnjacka som jag glömde igår. Åh jösses va usel jag är...jag sa mest "ehh ja jag vet inte riktigt" och hon rabblade gator tills vi fick jackpott! Egentligen så guidade hon nog mig när jag tänker efter. Trots att jag hade både adress och karta framför mig. Ja ja..alla måste ju ha nån brist:) Nu har vi i alle fall en anledning till att ses snart igen jag och Karin:) Mycket bra!

Såg världens dåligaste film igår, i varje fall topp 10 på sämst-listan. How to rob a bank. Sketa dålig. Varför är det inte IDOL varje kväll längre? Saknar Anders Bagge och alla omusikaliska människor så det gör ont i kroppen. Ja ja...

Eftersom det var deppardag igår så vart det grönsaker med dipp till filmen. Ändå godkänt va Linn? Dipp på 0,4% lätt yogurt!! Tyckte jag var superduktig..haha:)

Ska snart ringa till sjukgymnasten och kolla om de har tid för mig. Hoppas dom är duktiga på artros! Karin hade ett tips om en lite hemlig sjukgymnast också som hon gått hos. Ska ringa dit också.

Kommentarer
Postat av: Linn

Den är alldeles jättegodkänd :) jag åt typ 10 russin. Hejja vilken kalasfest det blev :)

2010-09-21 @ 11:16:30
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0