Jag har ribba!

img_0504 (MMS)

Haha:) Kunde inte låta bli. Har köpt nya ribba ramar från IKEA i vitt, vitt, vitt! Vitt är alltid fräscht för att citera Gabbes mormor. Det blev 6 nya ramar i vitt, ett krokodilformat halkskydd till badkaret och mjukdjurs reptiler till Lowe. Nu ska jag bara komma underfund med hur jag ska hänga alla tavlor som samtliga är i svart/vitt. Kanske tråkigt men har fått för mig att det blir fint. Får väl se om jag hade rätt eller fel sen. Trött som ett as är jag efter IKEA och babyland. Lowe skötte sig exemplariskt och var på superhumör i princip hela tiden. Han höll på att skita i brallan när jag använde handtorken på toaletten däremot och grät lilleskutt tårar:( Liten då..inte lätt med alla läskiga ljud. Sötaste lille Anton va också i farten och sin vana trogen så flörtade han med allt å alla. Ålder är inget hinder och jag och Fia spånade lite om han inte kanske är född i fel kultur. Tror att han skulle kunna tänka sig flera fruar faktiskt:) Fyndade en åkpåse på Babyland för 295:- så nu är vi helt redo för kylan! Bring it on.. Jag undrar vad det är för fel på mig?? Svettas som om jag vore nyförlöst hela tiden. Värre än vanligt och ni som känner mig vet att jag alltid svettas som en karl. Tack pappa för det arvet;) Pappa brukar alltid ha med sig en extra skjorta på tillställningar eftersom han svettas som en gris och älskar att dansa. Efter en stund så byter han helt enkelt. Söta lilla pappa. Ska nog börja med samma taktik:) Undrar om mina hormoner är helt ur balans. Verkar ju inte bättre med tanke på vallningarna, det konstanta löpandet (OBS! mens, inte springa) och tonårs aknen. Nä nu måste jag ha en soja-latte innan jag avlider. Pussili puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0