I've got the blues..

Nu har jag sovit i typ trettioåtta timmar. Okej 3 men det kändes som en evighet. Blir trött när jag blir låg. Inte så konstigt kanske:) Googlat artros och letat bra information. Verkar inte finnas så mycket mer än medicinering (Tack Anna för tipset:) och sjukgymnastik! Ska ringa reageraklinen i Huddinge imorgon och förhoppnigsvis sätta igång så fort som möjligt. Ååååååh denna innebandy! Hur ska jag göra? Eller det finns ju egentligen bara ett logiskt svar men jag vill inte inse det. Är det värt att riskera ännu mer framtida besvär för en säsong innebandy i div. 3? Nej förmodligen inte. Men det är ju så förbannat roligt:( Spelet, tjejerna, gemenskapen....

Har varit en superbitch hela dagen mot Stoffe också och knappt pratat med Lowe. Alla får lida när mamma är låg. Så nu ska jag rycka upp mig. Ska ta en promenad i det fina vädret och tänka positiva tankar.

Tack alla söta för värmande kommentarer! Blöta pussen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0