I Love it!

img_0441 (MMS)

Vileda städvagn JUNIOR! Haha...fattar inte att jag kunde åka från Citygross utan att köpa den här till Lowe. Om han brås på mig så kommer han ju att älska den här. Han tjuter ju av förtjusning när jag dammsuger varje dag. ANEKDOT: När jag var liten så rev jag ut mina nytvättade trosor som pappa lagt in i garderoben och vek dom fint innan jag la tillbaks dom. Viker inte trosor idag så JA, jag var värre förr! Skrämmande tanke va;) Det värsta jag visste var även när mina småkusiner kom hem till oss på kalas eller liknande och skulle in i mitt rum och LEKA med mina leksaker...*ryser*...mina leksaker stod snyggt och prydligt uppradat och jag ville inte gärna att någon skulle stöka ner i mitt rum. Leka med leksaker? Förstår inte. Har alltså alltid älskat att städa förutom en liten dipp i tonåren när jag sket i allt och sov 26 timmar i sträck. Sant faktiskt..tror att jag är rekordinnehavare där! Jag måste vara världens effektivaste människa. Inget skryt. Sanning syster..eller broder! Åkte från träningen 20:09 utan att egentligen se något (imma på hela jävla rutan, en kass fläkt och ett evigt gnuggande på insidan), hemma 20:15 (var tvungen att stå still en stund och låta fläkten få en chans..annars hade jag varit hemma 20:11). Puss och hejdå i dörren till Stoffe. Rycka upp Lowe ur babysittern. Gulligull. Byta kissblöja och busa lite. På med pyjamas. Natta "godnatt godnatt min lilla skatt" sexhundratrettioåtta ggr (inte riktigt kanske, gick faktiskt ganska fort). Lowe sover. Jag naken. In i duschen. Ut ur duschen. Fortfarande naken. På med kläder. Plocka undan. Plocka ur diskmaskin. Sätta på 2 ägg. Ringa Gabbe. Vad är klockan nu tror ni? Jo 20:48. Allt detta på ungefär 30 minuter. Supermamma är vad jag är. Någon som kan tipsa om vad jag kan göra med mitt sjukt effektiva jag? Om 2 timmar och 18 minuter fyller VÄRLDENS BÄSTA CARRO 29!! HURRA HURRA:) Lowe hälsar också grattis till sin gudmorsa! Seriepremiär på söndag mot Sköndal...pirrigt och förväntansfullt:) Först så är det fredagsmys imorgon med Karin & Martin som kommer på tacos. Ska förhoppningsvis sniffa bebis på söndag innan matchen också...mycket nu;)


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha du en störd på riktigt!

Hörru, när kommer bilder från dopet??

2010-09-16 @ 22:16:30
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Stina

Ja jag vet inte..väntar också på dom! Ändrade lite i inlägget så om du har tråkigt kan du ju läsa om det. Haha:) Jag tog inga bilder utan väntar på att få från 3 olika håll! Bra att du påminde mig. Ska efterlysa nu:)

2010-09-16 @ 22:41:10
URL: http://mammastinkan.blogg.se/
Postat av: Linn

Skaffa fler barn kanske? ;)

2010-09-16 @ 22:57:05
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0