Herrejösses va trött!

Startade dagen med ett monsterbajsbyte som vanligt i ottan. Iväg på innebandyturnering i Farsta. Vi har gått vidare efter mycket slit och inte så mycket skönspel:( Imorgon får vi allt ta och höja oss och visa vart skåpet ska stå!
Direkt efter två matcher var det dags för 5-års kalas i Sibble. Min söta stora lilla gudson Caesar skulle firas med dinosaurietårta och god mat! Så idag har jag kraftigt brytit från mitt och Linns gottis-löfte men det är helt ok. Vi hade bestämt det innan så helt enligt reglerna:) Har faktiskt lite ångest så nya tag from imorgon:)

Jag och Stoffe är Sveriges mest obildade föräldrar! Man ska tydligen byta ut sugnappen på nappflaskor när de blir äldre och ska ha välling till ett med större hål! haha...det har ju innan tagit vår glupske son typ 30 minuter att dricka en flaska välling. Nu med den nya tog det typ 3 minuter:) Stackarn..han måste ha sugit å kämpat varje gång..tur han har sin gudmor Carro som snällt upplyste oss om detta! Men helt seriöst...hur ska man veta? Vem berättar sånt annars? Inte BVC i alle fall.

Lowe har gått och blivit förkyld..sin första förkylning. Snorig näsa och rinniga ögon på plutten. Hpppas han kan sova ok i natt ändå! Annars..tips? Kan dom bli såhär när dom ska få tänder?

Snart nanna kudde och ladda inför mötet mot Ingarö imorgon kl 12 i Högdalshallen.

Kommentarer
Postat av: Linn

Dom kan få feber men inte snoriga av tandsingarna. Tror jag!

Ja du stina. Hoppas du njöt till fullo för nu år det SLUUIIIUIT!!!

2010-09-11 @ 21:49:37
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Linn

Nejnej Stina! Sorbet är inte ok! Slicka ditt nr till mig så får vi messa om vad som är ok och inte! Du försöker bara hitta genvägar! Tillslut ska vi inte äta NÅT ALLS efter middagen!

2010-09-11 @ 23:11:02
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Carrobarro

vad är gusmorsor till för...puss på er :-)

2010-09-11 @ 23:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0