Handbromsen är i!

img_0524 (MMS)

Följde med Jonna på en tur till Kungens Kurva på skojakt! Vi var båda ute efter samma typ av sko så det passa perfekt. På vägen dit åkte vi efter en bil som bromsljuset lös på hela tiden. Jonna satt och gestikulerade, pekade och skrek att handbromsen va i. Haha...jag skratta så jag fick ont i magen åt Jonnas övertydliga artikulerande...som om hon framför i bilen skulle se att Jonna sa just "handbromsen"...hahahaha! Grymma charader ändå. Förstår inte att kärringen inte förstod. När vi stannade vid ett rödljus vevade Jonna ner rutan och skrek och när vi kom upp sida vid sida skrek hon åt mig, som fortfarande asgarvade, att jag skulle vara beredd när vi kom jämsides. Haha..beredd på vad? Skrika menade hon nog och redo var jag. Synd bara att kärringen inte ens ville titta på oss så vi gasade förbi och spelade sura. Handlat på kredit eftersom mina pengar enligt äckliga vidriga försäkringskassan kommer först på onsdag. Jonna invest:) Bara 20% ränta...klockers! Drog fram min spikmatta idag som jag testade att ligga på i 3 minuter med tröjan på. Vågade inte riktigt men ska testa snart igen och ligga minst 15! Efter 10 minuter så skulle tydligen peptidhormonerna löpa amok. Vad det nu är? Låter bra hur som helst:) Köpte den när jag var gravid och har därför inte testat förrän nu. Lowe kanske hade kommit ut med 3 armar om jag hade legat på den som den gravida flodhäst jag var. Sötare som det är tycker jag:) Åh säsongspremiärerna hägrar!! Greys, Cougar town, Gossip girl! Ja you name it and I will see it:) Älskar inspelningsbar box...ÄLSKAR! Så vi syns nån gång i vår när alla serier och innebandy är slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0