Gunde Svan

Gunde Svan är min nya idol! Okej näst efter Sverker Olofsson då. Om man kunde para Sverker med Gunde så skulle det bli min drömkille:) Kollar på när Berg flyttar in hos Gunde och han är så sjukligt effektiv och noggrann denna man. Nytt duschrekord på 1,23 min påklädd och kammad! Haha..ska be Stoffe klocka mig. Jag är egentligen sådär effektiv men Stoffe vill alltid få det att låta som att jag är segast i Sverige. Han kan ha en poäng dom ggr jag inte är nöjd med mitt klädval men annars ÄR jah effektiv. Jag brukar säga att han skulle veta hur det är att vara tillsammans med en "riktig" tjej. Med det menar jag en tjej som kan strosa runt i samma affär i flera timmar, går upp minst en timme innan de ska gå iväg på mornarna för att hinna fixa hår, smink mm och som inte fiser som en karl. För jag, jag är supereffktiv!

Har mens igen för TREDJE gången på samma p-piller karta!! Hur mycket blod kan man förlora på en och samma månad och fortfarande stå på benen? Ska jag ringa sjukvårdsupplysningen och fråga om jag måste läggas in eller ska jag köpa storpack med blodpudding och vräka i mig för att täcka upp denna enorma blodförlust? Tur att jag redan ätit blodpudding 2 ggr den här månaden så jag har blodreserven laddad!

I övrigt så väntar vi på "the bajs" eftersom Lowe inte tömt tarmen på ett och ett halvt dygn vilket han annars ca 2 ggr/dag. Bara så ni hajar läget.

Nu ska jag mysa efter middagen med....*trummvirvel*....VATTEN:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0