Grovrengöring

Klockan är 10:38 och jag har hunnit med en hel del nu på morgonen. Har hittat nya hemliga filter att rengöra på torktumlarn och det var nog i sista sekund eftersom vi de senaste 30 ggr har fått konstiga felmeddelanden! Har även rengjort tvättmaskin och andra skrymslen och vrån som egentligen inte syns. Tråkigt på så sätt att man inte ser resultatet men ändå härligt att veta att allt är rent på djupet. Haha...ja jag vet, störd!

Nu är Stoffe iväg på arbetsintervju igen...*hoppas hoppas hoppas*. Börjar få lite panik. Jag måste säga till på mitt jobb senast 1:a Oktober om jag ska vara hemma längre än till 1:a December då det är tänkt att jag ska vara tillbaka. Om Stoffe får ett jobb innan December (vilket vi verkligen hoppas) så kommer han förmodligen inte att kunna vara pappaledig det första han gör utan jag måste alltså vara hemma. Problemet är väl att vi behöver veta det inom 2 veckor och det känns inte så optimistiskt just nu:( Vet inte om ni fatta dilemmat men jobbigt är det hur som helst. Försöker att inte stressa upp mig men svårt när det närmar sig mitten på September redan.

Fyfan va det känns i kroppen idag efter en helg med turnering. Länge sen jag hade sånhär träningsvärk and I like it:) Värsta som finns är att träna och inte känna av det sen..då tror man ju inte att det tagit nåt!

Jaha..vi får väl se vad den här dagen bjuder på mer än regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0