Första löppasset på 2 veckor avklarat...

...eller är det mer? Kanske är 3 veckor men skit samma. Skönt var det och jobbigt var det! Fick med mig Stoffe och eftersom vi kom iväg så sent så var det bara att ta med en sovande "liten Ove" i vagnen. Stoffe hävdade att han har för stora ben för att få plats att springa med vagnen!? Fattar inte riktigt men jag fick rulla. Bra extraträning;)
Vet inte om det var fel på klockan eller synen men vi avverkade 5,2 km på 20 minuter!!! Helt galet bra och det kändes saftigt i benen när vi var framme kan jag lova. Inge psykande alls att Stoffe, som jag numera kallar fys-fenomenet, som knappt sprungit en mil totalt på 8 år utanför innebandyplan konstaterade att han inte kände sig så flåsig och att det inte var så jobbigt när vi kom fram...grrr! Ja ja...fokus på min träning nu..FOKUS;)

Ska för övrigt börja tänka mig smal nu...mantrat är "jag är smal, jag är smal, jag är smal" och det ska jag dra innan jag går och lägger mig varje kväll!

Kollar på Filip och Fredriks nya "Lite sällskap"...roligt faktiskt men samtidigt lite småtragiskt! Vilka människor.
Imorgon ska jag försöka orka upp och ta en powerwalk med söta Jonna innan hon ska iväg till skolan. Får se om gluggarna öppnar sig så tidigt:)

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Damn you good!

20 minuter!!! Det var ju crrrazy. Jag springer 5km på 29 minuter och då är jag heeeelt slut! Riktiga elitlöpare vill jag kalla er ;-)

PUSS

2010-09-08 @ 08:50:15
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0