Diagnos okänd

eller egentligen inte. Kändes bara dramatiskt och kul att skriva:) Doktorn var rätt säker på att det var trasig menisk i vänster och höger knä samt förmodligen minst ett uttänjt korsband i vänster. Märligt...trodde det skulle vara smärtsammare att vara "skadad" Allt rullar i alle fall på snabbt och jag har tid för magnetröntgen imorgon kl 10:25. Appropå det så har jag tagit ett beslut som kan vara livsavgörande. Imorgon kl. 11 skulle jag ha fyllt på mina fransar men fick avboka pga av röntgen (ni ska veta att det tog emot...kraftigt). Det kommer garanterat dröja innan jag kan få en ny tid hos den tjej jag brukar gå hos och då krävas att man gör ett "nytt set" = svindyrt. Har därför beslutat att go a natural ett tag med fransarna. Känns faktiskt skitjobbigt och jag kommer se flintskallig ut på ögonen en tid nu innan alla trillat bort! Haha...sjukt tragiskt men tror inte ni inser hur jobbigt jag faktiskt tycker att det här känns. Lite som en knarkare (kan jag tänka mig) som ska köra avvänjning! Ja ja..ska bli skönt att kunna gnugga sig i ögonen för första gången på länge!

Jag och Linn har dragit igång en liten utmaning. Inga onyttigheter innan jul...orolig för hur det ska gå eftersom jag ÄLSKAR bla choklad och saltlakrits. Fy va jobbigt det känns..redan:( Men men...det som inte dödar härdar:)
NU KÖR VI LIMPAN!! TUT TUT

Nu....vila...ikväll...IDOOOOOOL:) ugh ugh

Kommentarer
Postat av: Jonna

Går hårt brudar! Själv kör jag förbud mån-tor sen får de svullas... :D Hahah nej med måtta... kanske...



pösss

2010-09-08 @ 17:39:03
Postat av: Linn

Woop woop!



Ps. Jag har dispans just nu. Halstabletter är min drog under denna förkylning. Självklart sockerfria. Nån måtta får det ju för fan vara!

2010-09-09 @ 08:44:09
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0