Det går bra nu!

Folket på H&Ms och MIOs kundtjänst verkar inte ha nån vidare koll..eller så drar de på utav bara helskotta på leveranserna för att de inte ska bli lynchade i efterhand! Ringde H&M i måndags och hon trodde jag skulle få leverans av klänningen till dopet på måndag nästa vecka eftersom de skickats som post...B-post tom:( Men till min stora lycka så kom det idag!! Och den passade...weeeei:) Inte riktigt det materialet som jag trodde och den var verkligen helt svart (hade fått för mig att den var mörkgrå??) men fin ändå! Beställde två storlekar och ska försöka pressa i mig (läs brösten) i den minsta med hjälp av Stoffe sen...haha...får se hur det går! Risk för "tutt-chock i kyrkan"..får väl bikta mig direkt efteråt!

Sen så ringde jag MIOs kundtjänst och enl. dom så skulle vår nya soffa komma på måndag nästa vecka!! Jag skitirriterad eftersom dom lovat max 1 vecka och då borde vi hade den på fredag senast. Döm min förvåning när Bengt på lagret ringer senare och undrar när dom kan komma ikväll??? Sååååå bra:)
Jag älskar Bengt på lagret...fattar ni det? ÄLSKAR!! och H&M såklart!

Lika bra att gå till centrum och handla hårfärg när jag ändå har tur!

Lowe har precis pressat ut en monsterbajs som osar i hela vardagsrummet och försöker påkalla min uppmärksamhet om det! Over and out

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Visa pattarna, visa pattarna! Du syndiga fresterska :-)

Du bara MÅSTE ta en bild på klänningen sen, är ju sjukt nyfiken.

Bästa Bengt, han kan man lita på.

Du, igår var jag barnvakt och så mycket bajs som kom i lilla Jacks blöja trodde jag aldrig att jag skulle få se. HAHAHAHA

2010-09-01 @ 14:00:13
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0