Cornichons, cornichons, cornichons

img_0377 (MMS)

Ja då har vi fixat inför dopet hela dan! Mat till ett helt kompani och ett evigt flängande. Allt är nu förberett förutom 2 påsar pasta som vi inte vågar koka eftersom spisen började lukta bränt! Hjälp..någon som varit med om en induktionshäll som blivit överhettad? Kanske är "utbränd"! Moahaha (övertrött nu) Sen så är vi tydligen heeelt efterblivna också jag och Stoffe. Beställde kläder till lillen eftersom jag ville ha kostym och det inte fanns att hitta nånstans under strlk 86! När fick jag dom? Jo för flera veckor sen...när provade vi dom på Lowe? Jo idag! Passade dom? ...NEJ! Panik och ner till Huddinge Centrum som just nu är platsen som gud glömde. Ingen lycka så jag åkte till Skärholmen istället. Det jag ville ha var en skjorta i mindre storlek men sjukt nog så fanns det ingenstans. Blev ett par byxor med hängslen istället och en skjorta utan krage som vi hade hemma. Västen han har på bilden är jag inte säker på än men flugan får han ha..så sött:) Ni får ha överseende med hans engagemang på bilden men klockan är typ 8 och han är rejält less på att agera provdocka! Kommer drömma om att hacka cornichonger (små mini saltgurkor...skriver det eftersom jag inte visste vad det var för en vecka sen) som för övrigt är vårt nya favvo-ord här hemma:) Nu film och mys i soffan...The book of Eli! Säkert bajs men jag kommer somna hur som helst så det kvittar. Gör alltid det och bara jobbigt om det är en film man vill se som man somnar ifrån. Stoffe ville att jag skulle nämna i bloggen att han är bäst så jag får väl göra det för husfridens skull;) Stoffe...du är världens bästa (när du inte spelar tv-spel) Upp med tuppen i morn och försöka göra något åt mitt vidriga hår som blev helt misslyckat när jag färgade utväxten i torsdags:( Får väl ha sjal på skallen i värsta fall och säga att jag konverterat..eller blir det knas med prästen då tror ni? Alla är ju välkomna i guds hus:D Just det..glömde en av mina ABSOLUTA favvo bloggar! http://jonnazw.blogg.se/ Haha Jonna..nu får du allt börja blogga igen;) Senaste inlägget var i maj!


Kommentarer
Postat av: Jenny

guuuud vilken sötnos! Och så stilig =)

Häls. Jenny, (Linda L´s kompis)

2010-09-05 @ 19:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0