Bajsfest!

img_0509 (MMS)

Haha...jo boken hette så! Jag och Stoffe hade hur roligt som helst på akademibpkhandeln. Stoffe fastnade för någon bok om cirkus där man kunde röra figurerna i boken genom att dra i lite olika flikar och jag fastnade såklart för den här boken - Bajsfest:) hur som helst så ville inte Lowe ha någon av dom så det blidde inget. Ska nog skriva en egen bok om bajs. Ingen kan bajs som jag! Har varit i Skärholmen och kikat lite. Åt lunch på pastastället där som bara är SÅÅÅÅ gott! Mums:) Sen åkte vi till sopstationen och "råkade" glömma två tavelramar vid en pelare som vi inte visste vart vi skulle slänga. Det var ju typ 43 olika material i...metall, trä, glas, papp mm. Äh..dom klarar sig nog. Höjdpunkten var ett besök hos Jonas, Sara och Hilma! Såååå söt:) Det har ni gjort bra! Hilma va väldigt väldigt trött och sov sött vid mammas eller pappas bröst hela besöket. Lowe passade på att spexa lite på golvet genom att hasa sig fram och jag stod emot fika frestelserna! Sanning..även fast det fanns delicatobollar. Åt inte nåt! Nu blir det fredagsmys med fläskfilépasta och vitlöksbröd. Oj va gott. Sen ska Lofsingen vaskas och slängas i säng så att vi kan ladda för IDOOOL! Igår sa tom Stoffe att han älskar Anders Bagge..haha! Grattis till lilla Elsa som fyller 1 år idag! HIPP HIPP HURRA, HURRA, HURRAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0