Äntligen mat!

img_0501 (MMS)

Lasagne med hemmagjord pizzasallad! Jag dregglar så mycket nu att jag måste skriva snabbt...vill ju inte paja nya datorn;) Haft en heldag med Fia & Anton i Gröndal fika och mysigt strosande runt vinterviken! Kommer väl somna som klubbade sälar alla 3 ikväll av all frisk luft! Lowe vaknar fortfarande på nätterna (Linn;) men max 2 gånger och oftast efter kl 3. Han har slutat att äta och det tycker jag är grymt skönt. Får för övrigt på mig mina "vanliga" BH-ar nu igen om än med marginal. Det var iof på marginalen innan också så dags att ta sig i kragen och investera i nya. Sist var det J-75 när jag köpte amnings-BH!! Haha...får väl se vad det blir nu. Är det särskilda storlekar för taxöroon eller handlar man på vanliga avdelningen då? Är för övrigt sjuuuukt nervös. Mäklaren ringde ang visningen vi var på i söndags och jag la ett riktigt skambud. Hoppas kan man ju alltid göra men tror väl att säljaren kommer säga tack men nej tack såvida dom inte är super desperata! Jaja...uppdaterar er så fort jag vet mer. Nä..nu blev det för långt ändå! Torkar mig om munnen och laddar för IDOOOOOL:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0