Anna Wahlgren metoden

img_0350 (MMS)

Har pratat om den förut och tagit bitar från den men from idag gör vi ett ärligt försök (än så länge). Största utmaningen blev helt klart att få honom att sova på mage då han absolut hatar det och alltid blir hysterisk. Men det gick!! Fick köra gemensamt mantra i 10 minuter "Godnatt godnatt min lilla skatt". Det ska vara i fyrtakt också (tur man är musikalisk..haha) eftersom man på var fjärde "buff" ska trycka till med andra handen över ryggen. Himla komplicerat om man är själv och inte är bläckfisk. Stoffe fick trycka ner huvudet och hålla i benen samtidigt som jag körde buff och tryck på ryggen:) Det stod att man kunde få hålla på i 25-40 minuter första natten så jag är skitnöjd med 10!! Såg framför mig att jag skulle få stå där i en timme med ledbruten rygg över spjälsängen. Än så länge har han vaknat en gång och då ska man bara upprepa proceduren! Jaja..vi får se vart det slutar. Behöver tips på bra mellanmål till 6-månaders. Vad klarar dom av att äta i den här åldern?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fruktpureér, gröt, bebissmörgåsar, yoghurt, mosad banan, välling :)

Han är sååå söt lilla Lowe!



Hur gåre med kettlebell (?), är det jobbigt ? Är lite intresserad av o pröva =)

2010-09-13 @ 21:10:41
Postat av: Linn

Mackor är skitskoj! Vita fyrkantiga bröd. Skär bort kanterna å ha på messmör eller leverpastej och skär i fyra bitar... Kladdigt men oj så skoj att se på :) och bra övning för plutten!

2010-09-13 @ 21:23:03
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0