Analad

img_0522 (MMS)

Ledsen för den dåliga bilden men det blir inte bättre bilder med en I-phone utan blixt. Riktigt uselt faktiskt. Tillbaks till kvalitén som va på mobilkameror för typ 5 år sen. Men men..man får väl skaffa sig version numero 4. Den ska det vara blixt på:) Synd att den kostar hur mycket som helst bara. Tillbaks till analandet då..vår katt var och bajsade och ville sen upp och kela med oss i soffan. Visste inte att han hade bajat men kände det när han tryckte sin anal mot mitt ansikte...FYFAN va äckligt. Han hann med att anala mina byxor också innan jag putta ner honom och sa åt honom att tvätta sig. Några timmar senare var det dags igen. Till saken hör att han tydligen hade haft dirre och saknar totalt toalettvett. Upp på mitt täcke som jag hade krupit ner under i soffan (tur va väl det och att det inte va soffan). Han har bajs kvar på tassarna som han lite fint markerar på mitt täcke och lite överallt där han gått i lägenheten. Jaha..bara att sätta igång att skura vårt redan nystädade golv klockan 22:00. Stoffe höll på att kräkas när han skulle tömma lådan eftersom det stänkt överallt. Haha..ja är det inte mänskobarnet så är det kattdjuren som står för bajshistorierna här hemma:) Hatar för övrigt fortfarande försäkringskassan. Man får inte ens äran att stå i kö utan ska försöka senare. Fortfarande inga pengar. IDIOTER! Ska sluta med mina p-piller idag. Googlade om dom och det verkar vara jättevanligt att man blöder massor och hela tiden, tappar hår och går upp i vikt. NEJ TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0