2 steg fram och 1 steg bak

Lite som vals kan man beskriva mitt liv! Inatt var det INTE bra med lillen. Vaknade först 40 ggr innan han ens gåttt och lagt sig (kändes så) Fick komma upp en gång och ligga på mage. Det gilla han och visade genom att klämma ut världens kostigaste bajsklutt. 4 olika färger och konsistenser. Lite som det ser ut när barn lekt med lera och buntat ihop olika färger i en klutt (viktigt för mig att alla verkligen kan visualiera det jag ser, tycker ni ska vara glada att det inte kommer bild på´t...än;)
Hur som helst så vet jag inte om det är låglaktosfilen jag åt igår som ställde till det så jäkligt för magen var det som krånglade. Ringde nu till Fruängens barnläkarmottagning (tack för tipset Carro) och fick tid på måndag! Härligt:)

För övrigt så har jag denna morgon en bajslukt som förföljer mig (vet att det blir väldigt mycket bajs nu men seriöst, vad hade ni förväntat er och dessutom så är det ju fredag;)..sniffat runt överallt men hittar inte källan! Så jobbigt. Stoffe skrattar bara och säger att jag har en överkänslig näsa..kanske är så. Men oavsett vad så luktar det bajs, konstant! Kanske måste tvätta mig! Hahahaha

Nä..nu ska jag sparka iväg mannen för att handla det sista inför dopet och sen sätter vi igång och lagar mat till en hel pluton! Ska prova kläderna på Lowe också som jag inte har fått arslet ur vagnen och gjort än! Inte bra...inte bra alls:(

Kolla in två av mina favvo bloggar förresten:
www.linnpeterzon.blogg.se
www.jacquelinep.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hahaha festa lugnt, den var bra... ;-)

Gulle du som tipsar om min blogg, du har ju trots allt typ 3gånger fler unika besökare än vad jag har...

Det där med icke lokaliserad bajslukt kan verkligen gå en på nerverna. En gång minns jag att jag kände exakt samma sak. Letade som en tok efter källan till doften. Sen visade det sig att lilla Felicia plutten hade bajsat i soffan :-)

2010-09-03 @ 10:57:10
URL: http://jacquelinep.blogg.se/
Postat av: lucke

Hej, vad göres? :)

2010-09-03 @ 11:11:22
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Jonna

Dåligt att inte jag är med på dina favvo bloggar :-(

2010-09-03 @ 13:21:44
Postat av: Jonna

Dåligt att inte jag är med på dina favvo bloggar :-(

2010-09-03 @ 13:21:56
Postat av: Linn

Åh tack bajskvinnan! Känner mig hedrad :)



Jonna: hur längesen var det du bloggade egentligen???

2010-09-03 @ 13:31:42
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0