0,9%

0,9!!! fattar ni! Vad är vitsen liksom? Börjar från början. Min danska chef Torben ringde mig i morse och informerade om att förhandlingarna med unionen nu var klara. (har väl hållt på ett halvår ungefär) Trevligt tänkte jag tills han annonserade min nya löneförhöjning...0,9%, Tack å hej leverpastej. Ett slag i magen mest. Förra året 2% och nu 0,9%....jaa...man känner sig ju helt klart uppskattad..NOOOOT. Är jävligt glad nu att jag inte är med i facket för helt seriöst. Hade blivit tokig om jag hade belatat för den här skitförhandlingen! Jaja...uppdatera CV't kanske;) Trist för jag gillar mitt jobb som fan. Aja..kanske ska låta det lägga sig lite innan jag drar för stora växlar. Och nu är jag ju ändå mammaledig! Ska väl ringa försäkringskassan och uppdatera min nya inkomst. Moahahaha:)

Introducerade fisk för Lowe idag. Han gillade det INTE. Västkustgryta serverades och han fick på riktigt kväljningar!! Har han aldrig fått förut stackarn. Däremot så var han tapper och fortsatte gapa trots att han såg helt äcklad ut. Mamma blev glad för jag åt upp resten av maten till lunch. Skitgott med lite salt och peppar! Västkustgryta kan vara min nya favorit. Godare än fiskbullar tom!

Pappa ska snart spela golf...igen..så jag och Lowe ska ner till centa och hänga lite! Hade tänkt gå på Jonna-ponnas första core-pass i Huddingehallen men funkar inte nu när han kommer hem så sent. Trist:( Måste köpa nötter till ikväll också. Och Loka..med smak...mmmmumma;) Haha! Ja Linn..ska bara äta en näve:) Måste nog köpa frukt eller nåt också om jag ska överleva ett fredagsmys utan onyttigheter. Middagstips nån?

Trevlig helg hörni!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Nu är det fredagsmys! Jag tipsar om Kyckling med parmaskinka och balsamsås. En stor favorit från arla.se. Check it out!

Så starkt att bara äta en näve nötter. Själv ska jag trycka i mig mina inhandlade pringles ;-)

PUSS

2010-09-10 @ 11:57:55
URL: http://jacquelinep.blogg.se/
Postat av: Jonna

åÅ vad tråkigt att du inte kommer :-( Ta de om 2 veckor istället!!



Pussssssssssss

2010-09-10 @ 14:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0