VINST IGEN!

img_0449 (MMS)

Vet inte om jag har postat den här bilden förut men gör det igen i så fall. Haha..han ser så otroligt skönt ut lille korven:) Spelade A-lags match idag och vi vann även idag. 9-0 och mamma stänkte in 4 kassar. Weeei heja mig! Totalt stod vår lilla kedjeformation för 6 mål. Verkligen INTE illa pinkat. Eftersom jag nästan aldrig gör mål så ska jag rida på den här vågen länge och skryta vilt:) När jag kom hem stod det 3 personer i mitt kök och fräste på tacos. Stoffe, David och Tessan. Inget fel med det direkt. Själv tog jag en dusch och satte mig vid ett dukat bord och svullade. Utsvulten var jag...förmodligen nära svältgränsen;) Ska njuta av det sista av denna underbara söndag nu!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Superbra match! Riktig Poängdrottning! =)

2010-10-17 @ 21:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0