Vi deppar till IDOL

Jag och Zorro. Jag för att jag är en hopplös tjockis och Zorro för att han inte får gå ut, inte kan slicka sig i rumpan och fastnar överallt i lägenheten med tratten. Blev lite gladare nu för snygg-Olle sjunger:) Bara tillfälligt så hetsa inte upp er. Nej låg låg låg är bara förnamnet. Inte får jag vräka i mig godis heller för att lätta upp stämningen lite. Nej...6 bitar ananas var allt jag fick. Tittade bort i 10 sekunder och då hade Stoffe lyckats få i sig en hel ananas utan att jag knappt fått smaka. Sur som jag är tog jag skålen från honom, morrade lite och har nu gömt dom få bitar som fanns kvar på betryggande avstånd. Som att kasta kött till vargar! Weeei...MVG till Olle från Baggarna:)

Berättade jag hur sur Zorro blev när dom körde upp en termometer i rumpan på honom hos veterinären? Han rev veterinären! Haha...så snäll annars. Han sa inte ett pip när dom tryckte på såret och rakade honom i fejset men vid analen..där gick ändå gränsen. Vi som trodde Zorro va gay och hade fina stunder tillsammans med sin älskare grannkatten Arne? Märkligt. Men dom kanske bara är på first base en så länge.

Tack för alla fina tips och pepp!! *kyss*

Nu satte Stoffe på Viasat sport där dom visar NHL premiären som går i Globen. Jag fattade inte och trodde att det var ett inslag från IDOL. Så jag frågade lite snyggt "vem är det där" om tjejen som sjöng nationalsången. Haha..hon var hur som helst grym och får 5 baggar av 5 möjliga:) Och vem är med och leder dom här sändningarna tror ni? Jo lillebror Jidhe. Vidrig familj. Dom är överallt på TV dom där två. Usch!

Laddar inför match imorgon ute på Ingarö. Ska åka fulbilen ut och blir väl stoppad av polisen när jag kommer inbrummandes i den fina kommunen. Ingen kör nog en bil som är värd mindre än 100.000 där inte;) Ska spöa dom hur som helst! Heja heja.

Skål ni som dricker och korka upp till er andra! (dock inte ni som ska spela match imorgon för Huddinge IBS)

Kommentarer
Postat av: tessan

Upp med hakan Stina-fina! Du är underbar och älskad av alla gumman!!

2010-10-08 @ 22:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0