Städprogram

Brukar inte gilla Discovery Channel men idag kör dom ett program som heter "what's that about" som handlar om all typ av städning med massor av tips! Oj va bra:) Spelar in om jag skulle missa något. Måste köpa en ny mopp bland annat. Däremot så fick jag veta att min fönsterputsteknik var den bästa! Diskmedel och en svamp. Sen skrapa. Dom slår även ett slag för mikrofiberduken. ÄLSKAR min mikrofiberduk.

Hörni..Lowe sover dåligt nu igen. Han kom aldrig in i hela nätter men kanske vaknade max 2 ggr. Nu grymtas det mest hela nätterna. Han är ju lite mer än 7 månader och har ju börjar krypa, hasa, sitta och även stå i spjälsängen. Kan det vara pga av det? Vi hittar ju honom i alla möjliga olika ställningar när han gråter på nätterna. Ibland sittande, ibland på sniskan, ofta bökande på mage. Känns som att han är inne i en superaktiv period och han drömmer säkert att han rör sig. Någon som har erfarenhet eller experttips?

Ikväll är det tupperware party på tapeten hemma hos mamma. Goda tilltugg och trevligt sällskap. Mamma kör ju LCHF sen flera år tillbaks så allt kommer vara fettvänligt. Mycket mycket bra! Ska kramas med min moster också som är i Sverige på långvisit. Annars är hon hemmahörande i Dubrovnik, Kroatien. Mys!

Hörde på nyheterna att dom tyckte att man skulle byta till vinterdäck IDAG! Tror inte vi kommer hinna det och det känns lite läskigt. Just nu är Stoffe och lämnar in bilen på verkstad för att den låter konstigt. Hoppas att det inte är nåt allvarligt och hoppas ännu mer att det i så fall täcks av nybilsgarantin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0