Söndagsfrukost

img_0775 (MMS)

Bakade LCHF bröd på ägg, ost och majonnäs. Det var en underbar känsla att sätta tänderna i en ost"smörgås". Hetsåt och nu mår jag illa. Lätt värt det, LÄTT! Nu när Stoffe är vaken överväger jag starkt att dö på soffan i hundra timmar. Får nog bli så helt enkelt. Apropå absolut ingenting så upptäckte jag fingeravtryck på mikron nyss. Putsade naturligtvis bort dom direkt. Vi har en regel (läs jag) här hemma och det är att man ALDRIG och då menar jag ALDRIG får ta på mikrodörren med fingrarna så att det blir avtryck. Helst ska man använda en bit av tröjan att ha emellan eller i värsta fall knogarna. Haha. Så störd är jag. Det var Kate som kladdade på mikron igår. Nu får hon aldrig mer komma hem till oss! Haha..skoja bara. Kärlek! Har även infört en ny regel som Stoffe fick pröva idag. Man måste alltid skölja ur disktrasan i först varmt och sen kallt vatten för att den ska hålla sig fräsch. Gammal regel är bland annat att man alltid måste ha strumpor på sig när man berör vardagsrumsgolvet:) Många regler blir re!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0