Sovmorgon?

img_0771 (MMS)

Lowe bestämde sig för att börja dagen klockan 6 i morse. Jag bestämde att vi skulle ligga kvar och skrika till tio i 7. Sen gav jag upp och gick upp. Stoffe vaknade till liv runt 8-tiden och då däckade jag som en klubbad säl i soffan och vaknade 12!! Sååå skönt. Jag var helt slut som människa. När fan ska han börja sova hela nätterna. Det kommer bara enstaka tillfällen som får en att börja hoppas. DET är tortyr det. När jag väl vaknat till liv så körde jag ett städrace. Hade ju kört den sedvanliga morgonsugningen men nu var det storstäd på schemat! Jag med min nya fiberduks mopp! Hur grym som helst. Enligt ett städprogram på discovery channel så ska det vara det överlägset bästa sättet att moppa golv på. Med en vanlig mopp drar man bara runt skiten. Dessutom kan man både våt-torka och torr-torka. Love it:) Vid halv 3 tiden fick jag panik och insåg att jag varken varit på bolaget eller på apoteket och hämtat ut Zorros medicin. Ringer världens bästa Sebbe och Anna som knatar hem till mig. Anna sitter kvar hemma hos mig medan Lowe sover och jag och Sebbe drar till centrum. Helgen och katten räddad! Jag vet inte hur jag tänkte sen men satte i alle fall fart mot Tullingehallen för att se sista perioden och förhoppningsvis lite till av Stoffes match. Vi kom dit när det var en minut kvar. Välspelad minut dock:) Åh vilken blond idiot jag är ibland...eller ofta;) I och för sig så är alltid sista minuten av matcher den roligaste. Haha! Stoffe har byggt en lekhage åt Lowe så att han ska kunna ligga och slappa på soffan. Smart;) Lowe är glad ändå och kör stolhäng. Snart kommer Kate och Sofia hit på tacos och rödvin. MMMMMmmmmums:) Jag och Kate ska i alle fall dricka rödvin. Planen var att bli lita helvfulla på varsitt håll och sen låta Stoffe och Sofia laga all mat medan vi sitter i soffan och fnissar när dom väl kommit hit. Bra plan och jag jobbar på den nu. Testar ett nytt lådvin, "Gosa". Ekologiskt är det också. Duktiga jag! Oj vilket långt inlägg. Hoppas ni orkade läsa klart:) Skål!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag orkade läsa såklart:-)..njut av maten, vinet och sällskapet.. Sova?! Det är över för din del numer.. ;-)

2010-10-30 @ 18:19:31
Postat av: Linn

Klart!

Bild på hagen???

2010-10-30 @ 19:17:36
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0