Vi är på kalas

img_0613 (MMS)

Så grymt imponerad av Carros tårt-kunskaper! Hon har gjort en Blixten Mcqueen tårta åt Dexter:) Jag åt inget. Inte för att det verkar spela nån roll men ändå. Sötaste Dexter fyllde 3 år! Hipp Hipp Hurra, Hurra, Hurra. Det bjöds på thaimat som Carro också gjort själv. Asabasa gott. Fick med mig en kryddpåse hem som hon köpt i nån thaiaffär. Ska nog göra i mörra...redan sugen:) Vinst ute mot Ingarö med 1-2. En riktig grismatch som vi till slut vinner. Skönt:) Skönt också att omklädningsrummen i deras fina hall är finare än vårt badrum:) Vann kampen om vem som skulle köra hem och fick äran att dricka 3 glas vin. Kravet från Stoffes sida var att om jag skulle dricka så skulle jag dricka mig svinfull. Lyckades inte riktigt men lite vimmelkantig blev jag allt;) Nu natti natti och drömma om att äta tårta! Just det...glömde. Har mens igen för 5:e gången på 6 veckor! Skönt att den kom igen...SOM jag har längtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0