Säga nej

img_0696 (MMS)

Hur ska man kunna säga nej till det här? Försöker vara hård och bestämd när han ska vila ibland men börjar nästan alltid skratta när han ligger och garvar åt mig i sängen. Ska skärpa mig men svårt blir det! Idag jagar han mig runt i vår lilla lägenhet. Läskigare har man ju varit med om och inte går det så fort heller! Lowe fick en fin mössa igår och en boll som min fina foster-moster gjort! Lägger upp en bild sen. I övrigt så höll han låda på tupperware partyt och kröp runt på dom enorma ytorna och kräktes här å där. Fräscht? Fick höra av mammas kollegor och grannar att han var sååååå snäll! A-barn, säger ju det;) Vi är strandsatta utan vagn och bil. Lämnade in bilen igår och fick inte med oss vagnen (var inte smarta nog att lämna den hemma innan). Missade mammagruppen för 3:e gången i rad = SÄMST. Undrar om dom ens kommer ihåg oss där:( Skulle handla om tandhygien. Vi borstar tandköttet på honom när vi kommer ihåg. Antar att det inte är mer komplicerat än så. Lär ju knappast behöva tandtråda och köra munskölj va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0