Resultat efter 1 vecka med LCHF

Inte direkt så att jag trillar av stolen men ner är det. 0,5 kg för mig och 1,5 kg för Stoffe. Jag hade tappat 3 cm på buken också men i övrigt står vi still på måtten. Ja ja...vi ger det tid. Inbillar mig själv det i alle fall:)

Oj va Lowe är aktiv nu. Han är tom aktiv när han sover vilket resulterar i en hel del gråt på nätterna och inte mycket sömn för mig:( Vi hittar honom sittandes och gråtandes i sömnen eller så ligger han som ett bökande tryffelsvin och gosar ner trynet i kudden. Ibland ligger han upp och ner och om han inte sover alls så står han och skakar galler. När ska man vara orolig för att dom ska klättra över och rasa ner?

Kommentarer
Postat av: Linn

Bra jobbat hörrni!! Minus är ALLTID bra!!

Och det där med att klättra över... Ni har väl sänkt liggdelen till golvet? Då behöver ni inte oroa er än på 2 år!

Puss

2010-10-19 @ 13:04:37
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0