Ormingehallen

img_0776 (MMS)

Vi har varit och tittat på Stoffes premiärmatch med BK Sol i div.4. Stabil vinst och en ganska tråkig match. Tur att vi hade varandra. Tanterna i cafeterian slängde sig som gamar över Lowe och utbrast saker som "åh det är så att man blir sugen igen" och "åh Lowe vilket fint namn, det önskar jag att jag döpt nåt av mina barn till". Lowe vet hur en slipsten ska dras. Efter matchen var lyckan total och ytorna av blå plastmatta oändlig. Det bara lös i ögonen på honom och han kröp sitt absolut snabbaste:) Sötkorv. Vi får väl lägga blå plastmatta i hela lägenheten snart! Vi håller tummarna för Lowes gudfarsa Berka och hans tjej Jossan som är inne på förlossningen nu! Heja Heja:) Vi avslutade med en varsin sallad från Kvarnbergspizzan. Alltid världens krångligaste beställningar men dom ÄLSKAR oss så det gör inget. Stoffe var svag och åt bröd. Ganska gulligt att han hela tiden berättade hur äckligt det var med bröd för att jag inte skulle bli sugen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0